6 дек. 2014 г.

Բլոգը 1 տարեկան է :)

Սիրելի ընթերցողներ, այն բլոգը, որում այժմ դուք միտումով, գուցեև պատահաբար հայտնվել եք, տոնում է իր ստեղծման 1-ին տարեդարձը:

2013 թվականի դեկտեմբերի 6-ին կյանքի կոչեցի մտացածին իմ նախաձեռնությունը. մեկը միլիոնավորների մեջ, որը եկել է իր բաժին ուրույն խոսքով, մի փոքր էլ այլ հետաքրքրությամբ:

Հետևում մնացած 12 ամիսների ընթացքում ավելի քան 6100 այցելություն. երախտապարտ եմ:

Բոլորին, ովքեր գեթ մեկ անգամ այցելել են իմ բլոգ, հետաքրքրվել են, աչքի են անցկացրել նյութերը, անչափ շնորհակալ եմ. իմ այս փոքր ուրախությունն առանց ձեզ առ ոչինչ է, իմ սիրելի ընթերոցողներ :)

Ես, տարեդարձը հաշվի առնելով, խոստանում եմ բլոգին ավելի մեծ ուշադրություն դարձնել, բավարարել ձեր հետաքրքրություններն ու այն ամենը, ինչը դուք սպասում եք այս փոքր ու ջերմ միջավայրից:

Комментариев нет:

Отправить комментарий