31 мая 2019 г.

Դու և ես

Դու-ն վաղուց արդեն 4 տառ է ինձ համար... ես-ն էլ հետը: Դու շարունակ գրում ես այն մասին, որ չպետք է վհատվենք և պիտի շարունակենք ժպտալ: Իսկ դու ժպտո՞ւմ ես այն պահերին երբ երջանիկ չես: Չնայած... ո՞ւմ հետ եմ խոսում. դու անգամ երջանկությունը զգալիս չես ժպտում: Համաձայն եմ, որ մի օր բոլորի ներսում ինչ-որ բան կոտրվում է:

Հորդառատ անձրևին է երևում սիրո անմնացորդությունը, բայց դու ջերմություն ես սիրում, այն էլ չափավոր: Դժվար թե մտածես քեզ սիրողների մասին: Անձրևի ընթացքում էլ երևի քնում ես: Մեղավոր ես: Քնում ես, որ չտեսնես ինչպես են սիրում: Սիրո մասին երևի թե ամենամեծ տողերն արդեն գրվել են: Նույնիսկ սառած թեյը խմելը կարող է քեզ ինչ-որ մեկին հիշեցնել. այդիսկ պատճառով դու երևի դժվարությամբ ես այն խմում: Անիմաստ է քեզ ասել, որ այնքան դժվարությամբ, ինչպես դու խմում ես եռման թեյը, մարդիկ սիրում են այդպես: Խմիր օրական 3-4 բաժակ դառը սուրճ ու հասկացիր, թե որքան դառն է ամեն ինչ այդ միակի գնալուց հետո: Շտապիր մեղադրել ինձ սերն ու սուրճն իրար խառնելու համար: Սերը չեն նախատեսում այնպես, ինչպես դու մտածում ես օրվա ընթացքում քո ուտելու մասին: Երևի թե գիտես, որ անգամ սոված են սիրում, բայց ինքդ միշտ կուշտ ես: Սիրո առաջ դու ամենամեղավորն ես:

Ոչինչ էլ առաջվանը չէ: Ցավը գիտե՞ս որն է. հիշելով ամենը՝ տպավորություն է, որ ոչինչ չի էլ եղել: Երևի դու դպրոցում ամենալավն էիր մաքրում գրատախտակը: Դպրոցից հետո էլ քո մեջ այդ սովորությունը մնացել է: Վարար գետն անգամ անկանգ ճանապարհին ինչ-որ բաներ խնայում է...:

Չգիտեմ, մարդիկ այս տարօրինակ քաղաքում նույնքան տարօրինակ էլ սիրում են: Ես չեմ քնում, որպեսզի դասավորեմ տողերս քո մասին, բայց գրելիս ուզում եմ քնել, որովհետև վերջերս կտրուկ բարձրացել է երազում քեզ տեսնելու հավանականությունը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий